GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mjölkkanelkaffe och Elvis

2006-12-06 | 10:14:49 | Vardag

Mmm, sitter här med Ole Henriksens ansiktsmask i nyllet, är insvept i en handduk efter en varm dusch och jag sörplar på en kaffemedvarmmjölkochkanel ur ett stålsugrör/ihåligdrinkpinne. Jag mumsar clementiner och banan. Ur högtalarna ljuder julsånger med Elvis på sång och det är mörkt och mysigt inomhus...och fortfarande spöregn utomhus.
Får ge upp tanakarna på promenad...ja snart hinner jag ingenting alls innan det är dags att gå till skolan och avstämningen. Då får jag mig en 18minuterspromenad iaf.
Om jag inte kan be stefan skjutsa mig (ifall det regnar) innan han åker tillbaka till jobbet efter lunch.

Hmm, ska jag ta med ytterligare en bildserie tro?


gillar ju de där bilderna jag tog när första snön kom i november och ljuset ändå var somrigt....lite trollskogsaktigt.

Fick nästan någon sorts allsmäktig upplevelse förut. Lyssnade på Come all ye faithful med Elvis medan jag tittade på mina utskrivna foton och det blev bara så mäktigt.

...gud vad töntig jag är.
JIsses...
Kommentera 1 st

Kommentarer
Martin
2007-01-01 - 15:14:43

grymt snygg bild! men var kommer snön ifrån??


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: