GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Min dator är självmordsbenägen - take 4

2006-12-11 | 11:17:13 | Vardag

Ok, det blir fjärde försöket nu att skriva detta inlägg om min dator som verkar vara självmordsbenägen ty den hänger sig hela tiden. Och var gång jag försökt att srkiva detta så har den på något mystiskt sätt stängt av sig och startat om...ser den mig?
Känner datorn att jag skriver om den???
*Paranoid*
Hmmm, kanske ska göra ett försök att omskriva den som något annat...symaskinen?? Nej, det skulle den genomskåda, för jag har ju ingen symaskin och blev utslängd från syslöjden i sjuan...eller "ombedd att ta träslöjd istället" som det så fint hettet...

Hmm, vattenkokaren? Ja de får det bli.
"Vattenkokaren" hänger sig hela tiden...Vill den att jag ska ge upp hoppet om den? Se mig om efter en annan "vattenkokare"?
I fyra år har vi hängt ihop, kämpat på, i med- och i motgångar.
Det har sett riktigt mörkt ut några gånger.
Och nu verkar den inte må bra alls.

Och det gör inte jag heller. Min mage är i uppror och har så varit sedan igår kväll.
Sov mellan 20-23 igår kväll vilket resulterade i utebliven sömn inatt. Lyckades få mig lite sömn mellan 05.00 och 07.20...men annars har magen värkt och svidit, bubblat och fräst.
Känns som om jag msåte kräkas snart...vill inte.

Och på grund av detta illamående tillstånd tänker jag itne ha på mig accessoarer, skor eller ens strumpor idag..dagens outfit är således tråkig...om den någonsin ä kul?!



turkost linne, Only
smårutig gubbyxa, Vero Moda
..that is it.

Såg Ebba von Sydow imorses på SVT prata om Nobelfesten.
Jag vill också se så där rosenfräsch, rosa, glittrig och len ut som hon gör, på det där icke överstylade sättet. Hon verkar snäll och lugn den där Ebba.
Dock kan jag inte hylla Fru Reinfeldt som hon gjorde.
Dels tycker jag att hon ser ut som en hysterisk häst i ansiktet och dels så står Filippa för allt jag inte står för. Och skönhet kommer ju inifrån sägs det...och moderata åsikter är fula..
Sorry.

Hmm, te nu..igen..
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: