GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mellandagsreashopping utan att handla på rea, fast billigt ändå.

2006-12-27 | 18:59:14 | shopping, provrummet & cravings

Nu är jag hemkommen från Jönköping, med huvudvärk, en halväten Salt&Blandatpåse och några fyllda kassar med saker. Jag köpte endast en reaprodukt - ett rosa skärp på BikBok, det andra var på ordinarie pris, men jäkligt billigt ändå. Eller vad sägs om en "lbd" (little black dress) för ynka 98 kronor?
Som går att bäras som den är eller med de Overknee strumpor jag köpte, piffa upp med skärp, eller bära till byxa eller med kofta.

Jag är väldigt nöjd med dagens shopping, fick mycket för lite. På kollaget jag gjort syns inte två röda och två svarta soffkuddar jag köpte på Ikea, annars är  allt med...ja förutom den en  och en  halv ost- och skinkbaguette jag åt på Ikeas Café...anledningen till den halva var att Stefan inte ville ha mer av sin macka utan hugga in på sin kladdkaka. Jag var inte ett dugg sugen på sötsaker (!?!?!) så jag åt gladeligen upp hans macka med. Sörplade festis gjorde  jag med.
146310-233

Här kommer två lite, med betoning på LITE, bättre bilder av dagens outfit dessutom...ska inte fota med mobilen, känns bara knöligt ibland att ta fran Canonen för en bild. Dessutom bild på stövlarna och kuvertväskan jag bar till. Tryck för större versioner...om ni inte fattat det alltså...vilket jag egentligen tror ni gör...men jag har sett andra i sina bloggar skriva ut denna instruktion..så det kanske inte är så självklart ibland..vad vet jag?
  

Nu ska jag anta en utmaning från www.modebladet.blogg.se att fota innehållet i min neccessär...jisses...jag har ju flera plus lådor och väskor ju!
Kommentera 8 st

Kommentarer
Angelicas Closet
2006-12-27 - 19:05:28

Tycker om dina tidskrifthållare!
:)

Oskar
2006-12-27 - 19:42:26

Nja, alltså. Jag tackar för ditt svar. :) Men jag kan inte se upp till någon av dessa. Men Du kanske inte kan se upp till Madonna heller?

Ejsi!

Anna
2006-12-27 - 19:42:39

ja..de är fina :) Hade velat köpa en tio stycken till plus förvaringslådor i samma färg...det får bli nästa csn-utbetalning.

Tessan
2006-12-27 - 20:05:57

gulligt :)

Oskar
2006-12-27 - 20:32:19

Men alltså Madonna, hon känns som den naturliga ikonen för det kvinnliga. Kvinnornas president på något sätt. Hennes överlägsenhet, utstrålning, allt... Är Du med på hur jag menar eller tycker Du jag tar det från luften? :)

Karin
2006-12-27 - 20:51:45

men ååå va snyggt de ser ut! å rosa!:) jättefinst skärp! rosa tillsammans med svart..megasnyggt:)

Ida
2006-12-27 - 22:13:52

Outfiten var snygg, stövlarna är det lite mc känsla över :) Jag köpte nyligen precis lika grå knästrumpor, tycker att färgen är underbar på dem :)

Ivermarianne
2009-05-28 - 10:44:57

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: