GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag kan inte sluta göra julklappar

2006-12-24 | 00:30:11 | Vardag

Ojoj, nu måste jag nog sluta..har gjort så många msycken till mamma nu i julklapp att hon säkert inte kommer ha tillfälle att bära alla. Dessutom var jag borta hos henne för några timmar sedan och gav henne ett i för tidig namnsdagspresent - hon heter Eva och har alltså namnsdag på julafton..
Var också där och fick huvuvdvärkstablett, kollade till Puck
 
(min katt) som hittat en ny sovplats i korgen med toalettpapper under handfatet inne på nedertoan. Och så hämtade jag paketsnören för mina rullar tog slut halvägs in i inslagningen.

Har gjort etiketter nu till en del av paketen  , gjort dessa smycken som jag ska ge till nån  men snart tänker jag lägga mig i den här soffan
och kolla på Medan Du Sov ( love Bill Pullman, såg Independence Day på bio 3 grr pga honom)  och ha en stor flaska Imsdal källvatten som sällskap, ty jag känner mig alldeles uttorkad efter att ha nallat alldeles för mycket från
 

Oj, nu är det julafton. Magiskt.
Kommentera 1 st

Kommentarer
ssagis
2006-12-24 - 01:38:24

Vad duktig du är :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: