GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag drunknar!

2006-12-15 | 09:00:05 | Vardag

I gamla skjortor och blusar, t-shirts och linnen och byxor och trasiga galgar och jag vet inte var jag ska börja någonstans! GAHHH!

Det här med att få ordning på min klädkammare verkar vara att mig vatten över huvuvdet.
Jag skulle behöva en helt ny garderob - i två bemärkelser, dels en faktiskt ny garderob/klädkammare - större yta, mer plats, fler anordningar.
Dels en helt ny garderob med mycket bastoppar/linnen, kjolar, klänningar,.tröjor och jeans och allt matchar med varandra plus en och annan extravagant färgklick här och där.

Hittade för övrigt i en av många kassar i klädkammaren en till sådan där "ikeahängauppförvaringsgrej", fast i mindre variant än de två andra...i den har jag nu tänkt stoppa mina sandalletter..de snygga längst fram och bakom kan jag stoppa loafers, sandaler o sådant där som mest är "snabbt få nåt på foten för att gå till affären" typ av sko....fast hey! JAg är ju en glamour girl och går aldrig till affären i nåt annat än platå, bling bling och stilett.
heheh...

ok, nu blundar jag och räknar till elva, sen öppnar jag ögonen och då ska kin klädkammare se ut så här

                            carriegarderob

ok?
Ja hela lägenheten får gärna förvandlas till Carrie Bradshaws.

...och nu hoppas jag att jag förgyllt Åsas dag lite mer ;)
Kommentera 1 st

Kommentarer
Malin
2006-12-15 - 17:06:13

Åh,jag önskar man kunde blunda & ha en walk-in-closet när man tittade igen..det vore himmelskt!:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: