GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I smell of pear and dandelia

2006-12-07 | 11:43:35 | Lyx

Åhhh, tack Karin! Det var en underbar födelsedagspresent jag fick!
SPA-manikyren var jätteskön.
Jag fick naglarna peelade, oljade, filade, utjämnade och glansigt lack.
Fick sitta med armarna invirade i varma syrénlila handdukar och nu är jag babylen och doftar himmelskt.
Vilken lyx!

Dessutom fick jag välja ett stort lack, men jag bytte ut det mot tre små lack istället och en förpackning nageldekorationer. Jag valde ett vit, ett pärlemorsrosa och ett guldglittrigt lack.

Och som grädden på moset sa nagelvårdaren att jag hade perfekta nagelband!



Dagens outfit består till stora delar av gårdagens outfit.
De rutiga gubbyxorna jag fyndade för 25 kronor, Vero Moda,
vitt linne, H&M,
lång grå jumper, H&M
gulddroppehalsbandet, mammas gamla
svart liten väst, H&M
mcboots, ebay




Kommentera 2 st

Kommentarer
Karin
2006-12-07 - 12:53:34

Kul att det blev bra, ser jättefint ut =o)

Maximilianklara
2009-06-19 - 10:13:52

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: