GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I don't mind not going to heaven as long as there are shoe stores in hell"...

2006-12-28 | 23:21:20 |

Usch, blev så hungrig förut så jag tänkte ta ensån där frukt, men jag vräkte i mig en bit chokladtårtekaka istället och började må våldsamt illa. Fick då för mig i "tjockångesten" att laga vår dammiga motionscykel, men när jag skruvat ur skruvar och fått av ytterhöljet så märkte jag att nån jäkla rem gått av och inte gick att laga. Så då begav jag mig ut på en frostig kvällspromenad vid 22.30...det var glittrande vitt på marken och alldeles stjärnklart på himlen. Orion lyste praktfullt med svärd och allt.
I Ipodlurarna ljöd marilyn manson, beatles och Oasis...Noel sjöng
" I don't min not going to heaven as long as there are cigarettes in hell"...
...fasiken vad länge sen det var cigaretter var en daglig produkt, en vana, ett tvång i mitt liv.

Har just spanat in dessa godbitar på Ellos onlineshop

     

usch..mår fortfarande illa...nu måste jag sluta med julfrosseriet.
Blä.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Sanna
2006-12-28 - 23:42:59

vad fint :D

Rebecca
2006-12-29 - 01:18:55

Skönt med en kväll promenad, plus att den gåra klänningen är skit snygg.

Anna
2006-12-29 - 01:19:19

Rebecca: MM...är sååå nära att beställa den nu..
*farligt*

Sanna: Jaa...suktar för fullt här.

Patrickamal
2010-05-05 - 13:33:27

Hope you enjoyed your visit.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: