GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hard Nails

2006-12-24 | 10:30:13 | Vardag

GOD JUL!

Nu har jag och Stefan ätit Dinkelgrova med julskinka, rödbetssallad och ost. Han drack nyponsoppa och jag te och även ett ägg inmundigades. Jag håller på att baka en chokladkaka i ugnen - de doftar ljuvligt och jag har slickat lite i skålen..mmmm smet.
Jag har ringt till mamma och sagt "GOOOOOOD JYYYYYYL" och så har jag och  Stefan bytt varsin morgonjulklapp. Han fick en skiva och jag fick en jättefin bok om Smoothies och Juicer, Fina färgfoton och roliga recept på "Maybe Baby", "Nutty Professor" och en illgrön "Hard Nails".
Hoppas jag får dne där rosa mixern av mamma i julklapp bara nu..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan svida om till dagens juloutfit - det blir antingen
* en röd skotsktrutig minikjol och svarta strumpbyxor och kanske vit blus till
* Svart klänning med det nya gröna skärpet i midjan och svarta strumpbyxor
* Eller den nya lilla svarta från H&M jag köpte i fredags med antingen röda eller lila strumpbyxor. I år vägrar jag byxor i alla fall. Måste göra nåt smycke till mig själv och outfiten jag väljer med...Har slagit in alla smycken jag så kreativt producerade igår.

well well.
Oups! Nu ska kakan ut ur ugnen!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: