GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Guldshopping och blonda rötter.

2006-12-21 | 21:12:50 | shopping, provrummet & cravings

guld
Om jag hade några hundralappar att spendera på guld så skulle jag nog välja denna guldklänning, vit väska med guldspänne och svarta platåskor från www.asos.com

Har varit och handlat inför helgen på ICA med Stefan.
Fullkornspepparkakor och vanliga peppisar, julmust och tomater, juleskum och chokladskumhjärtan, chips och rödbetssallad, chokladkakemix och gurka, citron och te, bröd och mjölk, revben och färdigskivad juleskinka, aftonblad och toaapper, Naturdietbars och grädde och så slutligen ny hårfärg till mig =)
Hmm ska jag färga ikväll eller vänta? Kan ju vara kul med fräscht hår imorgon när jag och bror Jonas ska åka och julhandla i jänköping =)
Fast färga och färga, det är väl mer toning för att bättra på den färg jag redan har.  Hmm när jag var blond - vilket ju är min riktiga hårfärg, så klagade jag över mörk(are) hårrötter som kom fram efter blekning (platina)...men ta mej sjuttsingen, blonda rötter i brunt hår ser såååå mycket värre ut!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Mod
2006-12-21 - 22:02:44

haha fin bild


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: