GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fräs o fika

2006-12-01 | 12:26:19 | Vardag

sladdarsomfastnarialltdagen fortsätter med att den där grejen man tar upp slisk med i slasken på något sätt smälte under stekpannan...det var ett hiskligt spottande o fräsande nyss ute i köket.
Nu stinker det smält plast, hamburgerflott och os och en gnutta diskmedel här i lägenheten.
Allt för att jag skulle vara snäll mot min käre sambo och ordna lunch till honom när han kom hem.

Näe, julpyntande, tvättid och matlagning, nu får det vara nog med hushållsgörat för idag.146310-5Nu vill jag ha lite glamour istället, blingbling och glitter, lyxigt fika och presenter...och då menar jag inte present i form av en sån där pocketbok jag fick på posten idag...från en klubb jag glömt jag anmält mig till och således alltid glömmer att avbeställa månadens bok.
Men men, de går väl ge bort...eller läsa själv.

Snart ska jag gå ut och skogspromenad med bästaste karin =)
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: