GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En hel dags färgglad juleshopping!

2006-12-22 | 18:23:32 | Egocentrerat&Vardagligt

julshopping 

 En liten svart klänning, rött armband, grönt skärp och lila strumpbyxor  från H&M och Lindex
Rosa Betty Boopmapp och skrivbok, svart Modesty Blaisemapp och skrivbok samt röda små presentpåsar från Gallerix
Lila ljusstakar och genomskinliga julmustglas (eller kaffemedvarmmjölkochkanelglas)  och en Chockrosa ram från Ikea.
Pizzabuffé och kallt vatten samt en supergod caffe latte med kanel och mörk choklad inmundigades.
Batterier, skohorn, en snygg svart väska (julklapp därav ej bild) och massa godis. Plus två saker jag inte kan nämna ty sambon sitter ju bredvid.
Det var en rolig, lugn, men tiden försvann ändå, ganska så julig och helt underbar julshoppingdag i Jönköping med min bror =)

Vi åkte klockan nio, skulle äta frukost hemma hos mamma klockan åtta men jag försov mig till 07.43..men hann ändå (rekord?)
Och så kom jag hem för drygt en timme sedan.

...ehh jag handlade visst allra mest till mig själv...var bara tvungen att ha den där klänningen när jag såg den....
Kommentera 1 st

Kommentarer
jossan
2006-12-22 - 23:48:20

jag måste nog skaffa mig en sån där modesty blaisemapp jag oxå. så att viss papper får vara i snyggomappen.
puss och god jul!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: