GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Den nya klänningen är här! Den flatögda vill gå på gala baby!

2006-12-19 | 16:13:33 | Lyx

                   svart2         svart1

Nu har jag hämtat Den. Klänningen....
Den väger ingenting, är blank och len och svart tyll...och i allra minsta laget.
Borde ha tagit en 36:a istället. Eller borde och borde jag beställde den enda storlek som fanns kvar, som jag hade turen att finna under några minuter en lunch.
Men om jag inte äter överdrivet mycket i jul (jo tjena och hej tomtegubbar) så kanske jag kan ha den. Nu får jag precis på mig den och det enda positiva är kanske att jag i alla fall slipper bekymret vilken axelbandlös stadig bh jag är tvungen att införskaffa för att hålla d-kupelökarna på plats...
They aren't gooing anywhere in this dress I tell ya!

Hmm ska nog be Kyrin www.lillakyrin.bloggagratis.se  om råd och tips och kanske se över hur vi kanske kan ändra lite med dragkedjan där bak kan ändras. För No way att man ensam kan knäppa den lilla hyskan eller dra upp hela vägen.

Om jag nu behåller den då.

Och optikerna sa än en gång att mina linser sitter gräsligt och att jag är det mest flatögda hon sett
Kommentera 7 st

Kommentarer
Kyrin
2006-12-19 - 16:53:11

Vad fin klänningen var, perfekt nyårsmodell! Nu blev jag avundsjuk :) Hrmm vet inte hur dragkedjan ska fixas bäst, men kan ju kika på det nån dag om du behåller den.

från hannahsthlm
2006-12-19 - 22:01:54

Klart du ska behålla..satt ju som gjuten på dig ;)!

Anna
2006-12-20 - 01:05:05

Kyrin; Tack så mycket! Men inte vara avundsjuk. Du kan ju sy så mycket och har excellent smak!

Hannahsthlm: Tack, skönt att höra sådant när man tvivlar.

Elin
2006-12-20 - 07:46:00

Wow, vilken underbar klänning. Jätte fin ^^,

/b
2006-12-21 - 00:23:59

är det meningen att man ska behöva administrera dragkedjan själv på en festklänning?? då blir det ju inge skoj....
du ska ju ha en assistent till det förstår du väl..

Anna
2006-12-21 - 00:53:45

b:
Hmm en assistent säger du...vill du ha jobbet?
Skulle vara trevligt att ha dig i klädkammaren redo att dra upp mina dragkedjor :)

Emelie
2006-12-21 - 19:58:31

Vilekn fin :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: