GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dagens finaste outfit

2006-12-20 | 12:43:49 | Vardag


Priset går till min gran. Den går i guld, silver och lila med frostade glasänglar här och var. Ohh den är så fin, tänker inte ens på att den är av plast långre. Så jag håller med min vän Herr Gbo - plastgranar är fan snygga =)


                                                                               


Nu ska jag avnjuta en lunch bestående av Friggs röda orientaliska kanel-te och en naturdiet med chokladsmak...får bli sådant nu fram till julaftonsvullandet så att jag kommer i klänningen...
Men jag gillar faktiskt de där natursietsbarsen.
Och jag ska inmundiga det hela vid granen...och kanske se en julig film typ Medan du sov.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: