GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

chocolatecake, cherryflavour and shopping plans with cream on top.

2006-12-27 | 00:18:05 | shopping, provrummet & cravings

chocolatecake


Mmm, gott.
Mammas chokladtårta med mörk chokladtäcke, körsbärssylt och vispad grädde.

Sitter och funderar över vad jag ska titta efter på rean imorgon. HAr ju inte många kronor alls så det vore ju bra om jag kunde koncentrera mig på många, billiga men "bra att ha i vardagen" saker.

Tänker framförallt på:
* Vanliga t-shirts i vitt, svart, lila, grått från H&M
* Otighta stickade over-kneestrumpor
* Stövlar mer åt promenadhållet, gärna på skopunkten och deras "3 för 2"
* Trosor
* En enkel kjol, tänker framförallt på en brun rutig, som jag har i gråsvart, från H&M
* En bh

Om jag hade mycket pengar skule jag vilja köpa

* En eller två Emmabo gungstolar på Ikea
* En snygg skinnjacka
* Ett par välsittande ljusa jeans
* Några klänningar
* En väska eller två
* Pumps
* Massa stövlar
* Snygga underklädesset
* Extern blixt och fjärrutlösare till kameran
* En laptop

                                                                                                                                              

Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: