GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

cafe au lait caffelatte

2006-12-05 | 16:21:20 | Vardag

146310-38


nu så, nu har jag äntligen kommit hem efter vad som känns som en lååång dag i skolan. Där har jag lärt mig ännu mer om F-skattesedel, momsräkning och lämnat in en prova-påbokföring med mina kvitton av inköp på kamera, pärlor, inspirationsböcker, smyckesdelar, kontorsmaterail med mera.
Imorgon är det avstämning och på telefon blev det avrättning.
Ägaren av butiken jag jobbade i giår ringde halv elva och skällde och svor och frågade var fan jag var någonstans, för jag skulle ju öppna och jobba idag med, vilket jag visste att jag inte skulle eftersom tisdagar är enda riktiga skoldagen jag har i veckan. Ändå fick hon mig att tvivla och känna mig så liten så liten och så dum så dum.
Dock fick jag en liten ursäkt sedan per sms, hon hade fel, jag rätt.

Postar en Dagens outfitbild idag, som jag slarvigt frilagt i photoshop på 5 minuter och bilden är inte särskilt bra tagen heller.
Men jag har röda tighta H&Mjeans på mig (som inte längre är tighta efter 2 timmar ) vitt h&mlinne, svart angorakofta - mammas gamla, bronzig stor väska från ebay, svarta mcboots med lätt platå också från ebay. Accessoarer är pärlshalsband och armband jag gjort själv samt en silvermånde i kedja jag fyndade på en marknad i Polen för 7 år sedan.

Nu ska jag göra en caffelatte med kanel med mitt nya cafe au laitkaffe från Gevalia.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: