GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Barknylle och barmark

2006-12-23 | 10:07:18 | Egocentrerat&Vardagligt

bark barkhy idag

Ok, jag är inget fan av snö och kyla egentligen, men jag vill faktiskt ha en vit jul - utomhusmässigt alltså. (kan ju inte gärna skippa öl, glögg och nån drink). Ser ut genom fönstret denna dag före doppardagen och det är fuktigt och gråaste grått och ser mer ut som september eller mars.
Jag har jag gärna 20 + varmt från 1 januari till 22 december, men så vid jul, mellandagar och nyårsafton får det gärna vara vitt, snö och gnistrande solsken som glittrar i snön.

Men det enda som faller denna morgon är hudflagor från mitt ansikte. Några småplitor har jag fått samt att näsan är torr som fnöske och flagar. Not Pretty!

Idag ska jag baka julegodis med mamma, försöka ta en långpromenad och göra plats för skinkan - både min egen och grisens...och så ska jag köpa några fler klappar och binda in kalenderna jag skrev ut igår - fann en oöppnad färgpatron *pust*

Måste gå till optikern om de där nya linserna kommit  och se om de passar mina flatögon bättre.
Dammsuga vore också en idé.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Korneliusanna
2010-06-16 - 10:54:53

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: