GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Åh gud va gott

2006-12-22 | 21:55:06 | Vardag

Yoggi delikatess kolasmak med smulad fullkornspepparkaka i...Mmmm.

Om två dagar är det julafton ja...känns ovanligt knäppt. HAr inte gjort en godis, inte pyntat mycket alls, inte införskaffat en massa röda julstjärnor att fylla alla krukor med, inte gjort mina akvarelljuletiketter eller sett någon julig film än. Julklapparna blir ovanligt fult inslagna...precis som att jag tagit ut slå-in-fina-julklappar-förmågan när jag stått i affären och nu bara har ork till sneda, trasiga och buckliga hemma.
Och det finsn så många fler klappar jag vill köpa och ge.
Så många fler almanackor till allmänheten så de ser hur duktig jag är.....oups där kom egotänkandet in ja..

får inte glömma att gå och hämta tvätten snart heller.
Kommentera 1 st

Kommentarer
jossan
2006-12-22 - 23:50:55

jag har bakat hur många kolor som helst idag. i olika smaker. tack arla, för recept. höll på att bli tokig av allt inlindande i papper, men jag tänkte bli huslig. så där på prov. du ääär duktig. puss och god jul, vackraste fotoflickan!
ps. hälsa sambon oxå! ds.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: